Conditii de utilizare

Pasul 1. Cont client

Pentru a putea plasa o rezervare, este necesar să vă creați un cont de client sau să completați formularul de rezervare.

Vă invităm să citiți informațiile cu privire la politica de confidențialitate, apoi:

Vă rugăm să dați click pe butonul Contul meu, urmat de butonul Înregistrează și să completați câmpurile obligatorii. Dacă aveți deja cont, introduceți adresa de e-mail și parola folosind butonul Contul meu, din partea dreaptă-sus, a site-ului.

Contul vă ajută să aveți acces permanent la statusul și istoricul rezervarii dumneavoastră.

Pasul 2. Alegerea/Adăugarea rezervarii

Atunci cand camera este disponibila (simbolul butonului rezerva acum este maron deschis), rezervarea poate fi adăugat în cos de cumpărături, fiind vizibil în partea dreaptă-jos a site-ului.

În funcție de perioada disponibilă afișată în pagina, puteți elimina/adăuga numar persoane cat si numarul de nopti, folosind butoanele – și +. În momentul în care rezervarea a fost adăugata în coșul de cumpărături, vă rugăm să apăsați pe butonul albastru Rezervă, apoi din pagina coșului, după revizuirea rezervarii, apăsați Finalizează rezervarea.

Pasul 3. Înregistrarea rezervarii

Înregistrarea rezervarii se face completând 3 pași simpli → Data rezervare → Metodă Plată → Revizuire finală.

→Click pe butonul Continuă

Trebuie să adăugați o adresă de facturare. Proforma este emisă automat de sistem și datele trebuie să fie corecte și complete. Atenție! Dacă doriți factură pe persoană juridică, trebuie să bifați Persoana juridica și să completați CUI-ul firmei, iar datele se autocompletează ulterior. Factura este emisă automat de sistem și datele trebuie să fie corecte și complete.

→Click pe butonul Continuă

Vă rugăm să vizualizați cu atenție rezervarea sau rezervarile adăugate în coș, datele de facturare, termenul de procesare și mențiunile legate de disponibilitatea camerelor, înainte de a finaliza plata.

→Click pe butonul Plasează rezervarea pentru a fi direcționat pe pagina securizată de plată.

Pasul 4. Finalizarea plății

Finalizarea plății se face adăugând pe pagina securizată a procesatorului de plată datele corecte ale cardului dumneavoastră. Completați cu atenție datele cardului, apoi apăsați butonul Autorizează pentru a autoriza tranzacția prin sistemul 3D Secure. → Introduceți parola 3DSecure primită prin SMS sau stabilită cu banca emitentă a cardului și apăsați butonul Submit.

Felicitări, rezervarea a fost înregistrată și o puteți urmări la secțiunea Rezervari din contul dumneavoastră! Notificările se trimit pe adresa de e-mail, va rugăm să verificați și folderul spam.

Atenție! În cazul în care plata nu a fost finalizată, iar comanda nu a intrat în stadiul Plată aprobată și este doar Înregistrată în sistem, aceasta nu va fi procesată.

Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Rezervari din contul de client și poate fi achitată doar în primele 2 de ore, folosind butonul de reluare plată din istoricul rezervarii, prezent la Informatii facturare sub următoarea formă „Comanda nu este achitată. Pentru a reîncerca plata click Reîncearcă plata”. Dacă plata nu este finalizată, după 24 de ore de la înregistrare, la această secțiune, regăsiți următoarea informare „Comanda nu mai poate fi achitată, deoarece de la data plasării acesteia au trecut mai mult de 24 ore.” și trebuie să plasați o nouă comandă.